Ռուսաստանի արտգործնախարար Սերգեյ Լավրովն «ամոթալի» է որակել եվրոպացի դիվանագետների վարքագիծը, որոնք հրաժարվել են մասնակցել ՈՒկրաինայի հարցով հատուկ հանդիպմանը, որի ընթացքում նրանք ցանկացած հարց տալու հնարավորություն ունեին՝ հաղորդում է ТАСС-ը։ «Դա խայտառակություն է ցանկացած դիվանագետի համար: Ահա թե ինչու դեռ չենք շփվում նրանց հետ, բայց նրանք նույնպես չեն շփվում մեզ հետ, միայն՝ երբեմն, երբ որևէ որոշակի թեմա է արծարծվում»,- շեշտել է Լավրովը։               
 
  • Ազգային ինքնությունը մարդուն արժանապատվություն հաղորդող հզոր խթան է

    Ազգային ինքնությունը մարդուն արժանապատվություն հաղորդող հզոր խթան է

    16.05.2025| 13:16
    Ինչո՞ւ է այս դեպքում արդեն ազգային տարազների խեղաթյուրման միջոցով այսչափ թիրախավորվել ազգային ինքնության սահմանադրական իրավունքը (56-րդ հոդված)...
  • Հավաքական պատիվ, ամոթ, թասիբ, հարգանք հասկացությունները հայտնվել են վերանալու եզրին

    Հավաքական պատիվ, ամոթ, թասիբ, հարգանք հասկացությունները հայտնվել են վերանալու եզրին

    16.05.2025| 10:16
    1990-2000 թթ. իմ հայրենի գյուղի՝ Սարչապետի գյուղամիջյան հրապարակում հավաքվող և քաղաքական անցուդարձ քննարկող մարդիկ շատ ավելի բարձր ցենզ ունեին, թե կրթության, թե դաստիարակության և թե աշխարհաճանաչողականության առումով, քան այսօրվա «Ազգային ժողով» անվամբ «կլուբում» ելույթ ունեցող ՆՓ & ՔՊ контора-ի չգիտես որտեղ բուծված անդամները...
  • Չկա աշակերտներին ազգայինը փոխանցելու մղումը

    Չկա աշակերտներին ազգայինը փոխանցելու մղումը

    15.05.2025| 10:11
    Միշտ ասել եմ` մենք ծայրահեղությունների ազգ ենք։ Երեկ նսեմացնում, իսկ այսօր հերոսացնում են ուսուցչուհուն, ընդ որում, ո՛չ թե «Ուսուցիչ» գաղափարը, այլ՝ անձը։ Սա էլ մեկ այլ ծայրահեղություն է, որտեղ բացարձակ հաշվի չի առնվում մի հանգամանք...
  • Հայոց ցեղասպանության անտեսումը հավասարազոր է ազգային ինքնության վերջնական կորստի հետ լռելյայն հաշտվելուն

    Հայոց ցեղասպանության անտեսումը հավասարազոր է ազգային ինքնության վերջնական կորստի հետ լռելյայն հաշտվելուն

    14.05.2025| 16:50
    Ցեղասպանության յուրաքանչյուր դեպք, հատկապես՝ Հայոց ցեղասպանությունը, հարկ է առաջնահերթ վերլուծել այն իրականացնելու բուն նպատակը համալիր բացահայտելու նկատառումով, ինչը խիստ անհատական է (օրինակ՝ Հոլոքոստի դեպքում Գերմանիան չի հետապնդել հրեաների արժեհամակարգը յուրացնելու նպատակ)...
  • Սա կռիվ է տեսակը չկորցնելու, չձուլվելու, չվերանալու համար

    Սա կռիվ է տեսակը չկորցնելու, չձուլվելու, չվերանալու համար

    14.05.2025| 15:46
    Մեր պապերի թափված արյունն են փորձում արժեզրկել: Հայրենական պատերազմում կռված և հաղթած մեր պապերի, որոնց հաղթական ոգով դաստիարակված սերունդը հետագայում հաղթանակ տարավ առաջին Արցախյան պատերազմում...
  • Պատրաստ են պատվերով ծառայելու յուրաքանչյուր քարոզչական շահի

    Պատրաստ են պատվերով ծառայելու յուրաքանչյուր քարոզչական շահի

    12.05.2025| 21:11
    Երեկ երեկոյան էնպիսի տպավորություն էր, կարծես Հ1-ում ոչ թե Հայաստանի, այլ Էստոնիայի, Լեհաստանի, Հունգարիայի, Արևմտյան Ուկրաինայի պրոֆաշիստական ռազմական կոլաբորանտ զինյալների որոշ սերունդներ են քննարկում երկրորդ աշխարհամարտի շերտերն ու ծալքերը, ոչ թե սովետահայ ժողովրդի սերունդներ...
  • Հասան ազգային տարազը ծաղրելուն

    Հասան ազգային տարազը ծաղրելուն

    12.05.2025| 20:36
    Հայի գենը ծաղրեցին, արցախյան ազատամարտում տարած հաղթանակը ծաղրեցին, Ավարայրի ճակատամարտն ու Վարդան Մամիկոնյանին ծաղրեցին...
  • Սեփական անցյալը վերարժևորելու բացառիկ կարողության կարիքը ունենք

    Սեփական անցյալը վերարժևորելու բացառիկ կարողության կարիքը ունենք

    25.04.2025| 19:01
    Արժանապատիվ ժողովուրդներն իրենց ներկան ու ապագան կերտում են սեփական անցյալը հարգելու և դրանում եղած դրականն ու բացասականը ազնվորեն գնահատելու բացառիկ կարողության արդյունքում...
  • Աչքի լույսի պես պահպանենք ազգային ինքնությունը

    Աչքի լույսի պես պահպանենք ազգային ինքնությունը

    20.04.2025| 18:19
    Օրվա խորհրդով. թե ինչու են լրջագույն ռեսուրսներով թիրախավորել մեր ազգային ինքնությունը՝ որպես «սև աշխատանք» կատարողների ներգրավելով հենց ծագումով հայ մեծաքանակ դեմքերի, յուրաքանչյուրի համար պետք է պարզ լինի...
  • Ստեղծվեց նոր միջավայր, և «բարիք գործելու» մրցավազք  սկսվեց

    Ստեղծվեց նոր միջավայր, և «բարիք գործելու» մրցավազք սկսվեց

    15.04.2025| 11:41
    Ես մեծացել եմ մի միջավայրում, որտեղ ընդունված էր բարիք գործել և մոռանալ դրա մասին, որտեղ բարիք գործելը սովորական երևույթ էր՝ հաց ուտելու, ջուր խմելու նման: Մարդիկ բարիք էին գործում՝ առանց դրա մասին բարձր գոռալու և բոլորին իմաց տալու, հաճախ նույնիսկ գաղտնի էին օգնություն ստանում դրա կարիքն ունեցողները, իմացողներին արգելված էր խոսել դրա մասին, և դա անողները իրենց ո՛չ Աստված էին կարծում, ո՛չ բարերար, ո՛չ էլ արժանավոր, հակառակը, ամեն օր Աստծո առաջ խոնարհվում և ներում էին հայցում մեղքերի համար: